بوابة الإنترنت الرقمية ADSLGATE

Amazon عنوان IP سرعة الإتصال الإعلان استعادة كلمة المرور
العودة   البوابة الرقمية ADSLGATE > بوابة البرامج وأنظمة التشغيل > بوابة البرمجة العامة > برمجة Objective-C
التسجيل التنبيهات لوحة التحكم مشاركات اليوم قوانين المنتدى الاتصال بنا مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

قديم 02-02-2017, 12:07 AM #1
SAUDI IN JAPAN
مشارك

الصورة الرمزية SAUDI IN JAPAN

افتراضي اخواني - شهرين وانا أعاني مع ابل في رفض رفع التطبيق على متجرهم بسبب الموقع الجغرافي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخواني - شهرين وانا أعاني مع ابل في رفض رفع التطبيق على متجرهم بسبب الموقع الجغرافي

رجاء احد من الخبراء المختصين يساعدني في حل المشكلة

التوقيع
اللهم إنك عفو تحب العفو فعفو عنا

SAUDI IN JAPAN غير متصل  
أشكر صاحب الموضوع رد مع اقتباس
أعضاء يشكرون SAUDI IN JAPAN للفائدة التي وجدوها في هذا الموضوع:

قديم 02-02-2017, 12:14 AM #2
Abo fhd pro
فعال

الصورة الرمزية Abo fhd pro

افتراضي رد: اخواني - شهرين وانا أعاني مع ابل في رفض رفع التطبيق على متجرهم بسبب الموقع الجغرا

مشاهدة المشاركة الأصلية
SAUDI IN JAPAN
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخواني - شهرين وانا أعاني مع ابل في رفض رفع التطبيق على متجرهم بسبب الموقع الجغرافي

رجاء احد من الخبراء المختصين يساعدني في حل المشكلة

ماني مختص بس
جرب vpn

Abo fhd pro غير متصل  
1 Yes No

قديم 02-02-2017, 12:31 AM كاتب الموضوع #3
SAUDI IN JAPAN
مشارك

افتراضي رد: اخواني - شهرين وانا أعاني مع ابل في رفض رفع التطبيق على متجرهم بسبب الموقع الجغرا

اشكرك ابو فهد
يكفي تفاعلك الله يعطيك العافيه
بس الًvpn ماله دخل

هذا ردهم علي كل ما تم رفع التطبيق
وبصراحه مافهمت وش يبون بالضبط ووش أسوي مع أني اخترت موقعي

Performance - 2.5.4

Your app declares support for location in the UIBackgroundModes key in your Info.plist file but does not have any features that require persistent location. Apps that declare support for location in the UIBackgroundModes key in your Info.plist file must have features that require persistent location.

التوقيع

SAUDI IN JAPAN غير متصل  
Yes No

قديم 02-02-2017, 12:36 AM كاتب الموضوع #4
SAUDI IN JAPAN
مشارك

Next Steps

Please revise your app to include features that require the persistent use of real-time location updates while the app is in the background.

If your app does not require persistent real-time location updates, please remove the "location" setting from the UIBackgroundModes key. You may wish to use the significant-change location service or the region monitoring location service if persistent real-time location updates are not required for your app features

التوقيع

SAUDI IN JAPAN غير متصل  
Yes No

قديم 02-02-2017, 12:38 AM كاتب الموضوع #5
SAUDI IN JAPAN
مشارك

Resources

For more information, please review the Starting the Significant-Change Location Service and Monitoring Geographical Regions.

Additional Information

If you have difficulty reproducing a reported issue, please try testing the workflow described in Technical Q&A QA1764: How to reproduce bugs reported against App Store submissions.

If you have code-level questions after utilizing the above resources, you may wish to consult with Apple Developer Technical Support. When the DTS engineer follows up with you, please be ready to provide:
- complete details of your rejection issue(s)
- screenshots
- steps to reproduce the issue(s)
- symbolicated crash logs - if your issue results in a crash log

التوقيع

SAUDI IN JAPAN غير متصل  
Yes No

قديم 02-02-2017, 12:38 AM كاتب الموضوع #6
SAUDI IN JAPAN
مشارك

بإنتظار احد يساعدني بحل المشكلة

التوقيع

SAUDI IN JAPAN غير متصل  
Yes No

قديم 02-02-2017, 03:19 AM #7
xphp
فعال

الصورة الرمزية xphp

اخي العزيز يقولون لك ان برنامجك يدعم خدمة المواقع يعني يستخدم موقع الجهاز لكن مافي اي شيء داخل البرنامج يحتاج او يستفيد من موقع الجهاز

التوقيع
CPU: INTEL I5 2500K
MotherBoard: ASUS P8Z68 DELUXE
GPU : ASUS 560 TI DC2
Ram : SELICON POWER 4GIGS 1600MHZ DDR3
HD : WD 500GIG BLUE
Power supply : AEROCOOL 600W
Case : AEROCOOL STRIKE X

xphp غير متصل  
1 Yes No

قديم 02-02-2017, 03:21 AM كاتب الموضوع #8
SAUDI IN JAPAN
مشارك

اشكرك على تفاعلك وردك اخي الكريم

طيب والحل ؟

التوقيع

SAUDI IN JAPAN غير متصل  
Yes No

قديم 02-02-2017, 03:56 PM #9
xphp
فعال

الصورة الرمزية xphp

هذا الحل كاتبينه :

If your app does not require persistent real-time location updates, please remove the "location" setting from the UIBackgroundModes key. You may wish to use the significant-change location service or the region monitoring location service if persistent real-time location updates are not required for your app features

انا اعرف ترجمة الكلام لكن ماني فاهمه لاني ما قد سويت تطبيق على الايفون لكن يقولون لك احذف اعدادات الموقع من UIBackgroundModes مدري هذا ملف ولا ايش بالضبط

التوقيع
CPU: INTEL I5 2500K
MotherBoard: ASUS P8Z68 DELUXE
GPU : ASUS 560 TI DC2
Ram : SELICON POWER 4GIGS 1600MHZ DDR3
HD : WD 500GIG BLUE
Power supply : AEROCOOL 600W
Case : AEROCOOL STRIKE X

xphp غير متصل  
1 Yes No